Friday, December 30, 2011

bebelan yang tak tau nak cite kat sape :P

bosan . harini aku moody gile . malas nak cite . tapi ape yang penting sepanjang cuti ni aku rase macam tunggol . diam je . maybe sebap aku dah lame tak tengok cite fevret aku . aku memang bodoh sikit . pasal benda kecik je aku naik hanginn . aku geram sebap cite korea yang aku minat tu tibe skang ni penoh dengan masalah . aku nak tau ape yang da tejadi :( .
jiran aku tu cibaii la . kenape die segan dengan aku? kan dulu kite rapat macam belangkas :( bodoh la kau . tesengeh sengeh . jom la lepak same same macam dulu .ahaha aku akan pastikan tahon depan ko tak gedik gedik lagi . ko kena beborak dengan aku macam dulu ! kalau tak aku cekik2 kau sampai kuruss ,. mampos aku kalau kau bace post aku ni ., haha
alhamdulillah .,baju2 aku muat lagi pastu makin banyak ,. sebap aku tak membeso , baju2 yang dulu elok2 n aku boleh gune lagi , tak kan nak buang ,. aku tekad weyh ,. tahon depan aku tak nak beli baju ,. haha ,. aku nak kumpol duit je ,.
kadang kadang tu aku sedeh jugak bile ingat balik ape yang aku nak buat mase cuti sekolah ni , tapi tak tecapai , abaikan ajelah ape yang aku cakap ni ,
tadi jiran aku kate die nak masak KARIM ,. haha elok elok name eah lauk kari jadi lauk karim ,. die baru 5tahon ,. maseh pelat lagi ,. we tadi kan kelaka mase beli buku sekola ,. aku jumpe pakwe aku ,. pastu die tanye tudong aku mane ,. aku cakap la TERTINGGAL ! ADUHH LUPE ,. togolak die ., aku harap pmr aku bole score subjek die ,.
we we we ,. kenape sejuk sangat ni ? aku malaz nak kencing ,. haha ,. KANTOII .,
oke la pembace bebelan saye yang membosankan ni ,. saye nak mesej pakwe jap ., bising je dari tadi ., bye bye :)

No comments:

Post a Comment