Tuesday, February 28, 2012

oh hye ohyeo 5 :D

oh ye aku dah lame tak update blog , takde mase le ,.
tadi aku lepak belakang release stress ,.
almaklomlah sejak dah kahwin ni kan ,.
memang banyak problem sikit ,.
hahaha geli lah aihh ,.
here ade gamba i nak show kat you all hah ,.
walahau ,. sporting gile minah ni pozing dengan aku :D


macam tak pecaye die pozing dengan aku tadi ,. banyak lah jugak gamba kiteorang tangkap ,.
minah ni kan ganas macam aku jugak ,.
suke mengamok je kojo eah ,.
hehe aku baru lepas amek fon kat belakang rumah tadi ,.
malam pulak tu ,.
nasib baik ade orang anta msj kalau tak aku tak pasan fon aku dekat luar rumah ,.
hahah ,. nyanyok ,.lepas  aku amek fon teros hujan lebat !
aku dah kawen ,. same tarikh dengan lisa surihani ,. 23 feb 2021 (feature) ,.
bersanding setahon lepas nikah ,.
ade bukti ye ,. nak tengok ? jangan mati kojol sudehh ,. saaaaatt naaaa :)
 eah tersenget pulak gamba ni ,. tape lah pandai pandailah bace ye ,.
tengok baju pengantin aku ,. warne hitam tu :D
pastu kan minah tu punye pakwe comel ,.


No comments:

Post a Comment