Monday, June 2, 2014

tak nak tidur

dear me,
apa yang membuat rindu nak update blog ni?hahah malaslah nak tulis diary.tulisan makin lama, makin buruk.hm, tadi tuition lepastu kawan kawan tegur rambut dah panjang.haha bagi aku biasa je.entahlah yang aku rasa rambut depan je lah dah panjang.menutup mata.semak siot.ikutkan hati ambik gunting kasi kerat.lagi lagi balik sekolah kalau berpeluh.hahaha adoi kenapa lagu sweet sweet pulak ni.okay lah nak cerita sikit pasal kekasih.eceh geli bhai.haha aku benci betul nampak orang bersedi sedih dekat twitter pasal cinta.tbh, serious lu bangang.bosan lah orang macam ko.ko cakap je lah terus terang dekat orang tu.ni tak, ko duduk membatu tweet bagai nak mati.apa ko ingat orang yang ko suka tu boleh tahu ke?tahi lahhhhh.lagi lagi yang memanjang bersedih je.nak dimaki tak kenal.nak ditegur tak rajin nak menaip.inilah masyarakat masyarakat yang membazirkan hidupnya.perghh sastera bhai.hahaha harini balik sekolah dekat motor ada rokok.hm, kelakar lah.lawa lak tu rokok tu.so sekarang aku tampal dalam bilik.my first cigarette.im not sure lah orang yang letak tu saja or tak sengaja.biarlah.yang penting nothing bad happened.if nak balik rokok tu ambiklah, carilah aku.hahahhaha.hm, kadang kadang kita dah malas nak tegur orang yang dah berubah ni.berlagak.bagi dia kita ketinggalan sebab tak tahu apaapa.ini lah manusia, terdesak.hingga lupa siapa yang berada disisinya ketika dia masih bodoh dan daif tentang dunia.bila dia dah bergaul dengan mereka mereka di luar sana, dia mula rasa bangga.bodoh.hanya mengikut arus.bodoh.tiada pendirian.biarlah kau dibawa arus mereka, biarlah kau memandang aku disini hanya seekor katak puru yang tak inginkan tuntutan dunia remaja.pergilah kau.aku sudah biasa sendiri.okay ini serious.dah macam penyajak yang beremosi lak.hahahahhaha.from here to the moon and back, dolly parton.aku minat gila dia.suara dia merdu.hm, banyak nya aku cakap.entahlah, bagi aku, makin besar, makin kita suka menyendiri.mungkin kita sedang memerhati orang di sekeliling kita.atau mungkin kita perlukan masa untuk diri sendiri.

No comments:

Post a Comment