Sunday, November 27, 2011

harini aku buat consert !

tempat yang aku belajar gitar buat mini konsert ,
jadi pelajar2 diorang buat psembahan atas stage
dekat seremban prade ,
 setibanya aku di sana , orang yang petame aku
cari mestilah boyfriend aku , mr.goh  , die ajar aku
classical guitar , kiteorang da mcm best friend dah ,
lepastu die suroh qku amek nombo giliran ,
semua cikgu2 senyum pandang aku
sambil berkate "YOU ARE THE FIRST PERFOMANCE"
dan aku sambil menunjokkn sebaris gigi
"WAW ~"
dah la baru sampai , lepastu dapat khabar gembira ,
semua tegelak bile aku tunjok nombo giliran aku ,
aku je pelajar yang berlenggang , aku tak bawak
gitar , haha , malas nak cerita kenape aku tak bawak gita ,
pinjam gitar sir aku ~ mase practise oke gile ,
lepas da buat secare live , aku sangkot sikit ,
sir cakap aku pandai cover , lagu kena ulang dua kali ,
nasib baik yang sangkot tu mase repeat ,
pesembahan yang ke dua aku nyanyi , lagu akim - janji
sebap itulah satu2 kod yang aku hafal ,
ade cikgu melayu tu kan die main lagu cromok-another you aku rase macam nak
menjerit je , tapi die bawak mase tengah testing gita,
dapat lah denga secare live walaupon singkat ,
hari ni aku sakit perot , pagi2 lagi aku breakfast pil chiki teon ,
melahap dekat kenduri cikgu farah semalam banyak sangat ,
mane lah aku tau makan kena berpantang , yang aku tau , kalau
da rase sikit pastu sedap kena makan !
kalau tak makan rugi ~~~~~~
banyak lauk fevret aku , memey le aku melahap tak ingat dunia ,.
balek dari kenduri tu karok pakai baju kurong ,
unik kan ? kiteorang terase macam bodo , tapi bile
masok tempat karok tu pelanggan die pon ramai pkai baju kurong tegelak2 kiteorang .
macam xlogik pon ade , semua yang masok pkai baju kurong , musim agaknye .
tak boleh aku lupekan kawan2 aku pilih lagu korea nak nyanyi ,
haha tak nyanyi sampai habes pon , dorang nyanyi part yg dorang tau lepastu dorang REJECT lagu tu ,
itu lah die 6bo giliran aku . mentang - mentang aku lahir bulan 1 . haishhhhh !!!
kawan aku aina afrina main lagu jar of heart best , die main gitar n member die nyanyi ,
ayieda die tak menggile die gitar karen die , tapi die main ala2 classical ,
aku gile dudok dengan adek ayieda , mulot die memang harok gile , die buat aku tegelak mcm
dah lame kenal , u rock baby !

No comments:

Post a Comment