Thursday, December 8, 2011

jumpe kawan lame :)

terlalu sweet ~ sampai tersungko aku dibuatnye ~ haha .. pacar impian ..
hari ni aku jumpe siti dekat giant , dua manusia yang kejot kan aku dari tido
semate mate ajak diteman , thanks sebap kejot kawan kau ni bangon dari tido ye.
aku jalan kaki pegi giant meredah hujan , romantis la jugak , sebap terase bahagia la pulak
jalan dalam hujan ni ! dua tiga kali la jugak payong aku terbang kebelakang , angin kuat gile !
ade ke patot siti kate chocolate cool blog tak sedap ? memang silap lah ,.
siti masih lagi menggila seperti dulu :)
mase makan mcd tu kan , memag gelak tak menahan sebap ade pakcik tu pandang kiteorang and ajok kan ape
yang kiteorang buat , siti dengan cousin die mase tu , die baik lah , sweet macam kau jugak ~

No comments:

Post a Comment