Thursday, December 8, 2011

meghitung hari ~

insyallah tak lame lagi aku tingkatan 3 , semua dah lain , maybe ?
aku kena study doe ! dudok rumah , tak exercise langsong .. next year balik sekolah jalan kaki mesti badan sakit sakit ,.
aku harp ade ahli baru masok gen berjalan kaki , asyik asyik hadap muke azlin , partner aku jalan kaki balik sekolah , best tu memang best , tapi macam mane kalau die tibe tibe malas nak balik jalan kaki , si tupai tu akhir akhir sekolah ari tu asyik sakit kaki je .
baru aku perasaan , sejak naik sekolah menengah kan , family aku jarang balik kampong :D macam pelik je ,
mase kecik keci dulu , cuti sekolah je balik kampong . aku harap tahon depan aku tak gedik gedik lagi nak bukak kilang air lio basi dekat sekolah , ku tak faham aku belajar macam mane selame ni , main main dalam pelajaran , hahaha , tapi tido dekat sekolah best ! sejuk je ~
adek aku tahon depan tadika ! tapi kan , bapak aku tak daftar tadika die lagi , TRAGIZZ ,.
impian aku lepas pmr aku nak balik sabak bernam , aku nak jumpe kawan yang selalu ade time aku susah dulu , SADISSS ~
oke lah sampai di sini je lah post aku untok tahon 2011 ,
eah kejap ! tadi kan aku pegi terminal 1 , window shopping ~ rindu pulak dengan kawan kawan aku , cuti sekolah ni tak lepak dengan dorang , next year tak tau lah dorang nak keluar ke tidak . seram kan bile aku kena tusyen ?! mahal la tusyen , memang la bukan aku yang bayar  TAPI , macam mane kalau aku tusyen pastu tak masok satu pon ? hahha , ape ape jelah , ALL IS WELL ;)

No comments:

Post a Comment