Friday, December 9, 2011

kelebihan menjadi serendah kanak kanak bawah umur :D

semalam aku tak dapat mandi wetworld , bapak aku balik kerja lambat so die belanje aku tengok ombak rindu , aku beli tiket kanak2 , save duit , hehe skali skale mnipu :) tahon depan kena jujur sebap nak pmr , boleh pulak macam tu ye ..cerita die lame tapi x delah sedeh sangat .. adik aku tetonggeng tonggeng dalam cinema tu , die bosan , 2 jam , aku pon bosan jugakk sebenarnye , tapi disebapkan nak tau jalan cerite ombak rindu tu macam mane , layan je lahh ~~ dewase punye tiket 12 ringgit , mahal kan ? nak dibandingkan dengan kanak2 kan , hahah , first time aku beli tiket wayang pastu amek harge kanak kanak ~ aku the voice skarang ni , tekejot aku tengok dorang kissing2 atas pentas , katenye aksi sepontan ~ adam maroon five tu kan , HANDSOME doe ! ade lesung pipit , sweetlah ~ we we we MERLIN da nak start season 4 ni ~ berdeba deba hati aku nak tengok pakwe aku , take care merlin :) hapuskan lady morgana yg kejam tu ye ! mesti bez kan tengah tengah masak pastu tepotong jari , x ke rase macam AMAZING ~ jari aku terpotong , pastu keluar darah , hahah , tapi kalau darah keluar mesti tangan berdenyut2 , 

No comments:

Post a Comment