Sunday, December 11, 2011

kucing makcik aku makan durian !

semalam aku menziarahi rumah makcik aku ,
setibanya disana aku dah bau durian ,
tapi semalam kan otak aku terbalik ,
tiba tiba tringin nak rase durian ,
aku tengok kucing makcik aku makan durian ,
macam sedap je , tu yang tringin nak cuba .
habis seketol tu aku makan ! hahah aku mengidam lauk
tempoyak pastu ade daun banyak banyak , aku tak tau la
ape name benda alah tu :) ni sume gare gare kawan aku
pegi kenduri kawen rumah die aku makan benda tu ,
FULAMAK ! SEDAP GILERRR MAA !
lepastu kan ,malam tadi aku berinai SEPULUH JARI u know ???
tapi macam bukan berinai je ~ macam kiwitex  warne die ,.


yeah ,. ini lah die hasilnye ,. tapi da nak hilang dah ,. inai ni tak tahan lame , tapi elok la dah nak ilang , pelik pulak tengok kuku sendiri ,.:D 

2 comments:

  1. yaeh betol tu ,. lupe nak tgkap gamba kucing tu tengah melantak durian sebab tekezut sangat :D

    ReplyDelete