Saturday, January 21, 2012

oh hye ohyeo 3 ;D

tadi merentas desa ,. aku dapat nombo 36 ,. puas hati ! sebap tahon lepas nombor 42 ,. aku tak kuat lari lah ,. kalau berjalan sambil beborak memang aku suke gile ,. dari senawang ke seremban pon aku tak letih nak berjalan ,. ;) aieda tak datang tadi ,. sebap holiday pegi kedah ,. nasirah belanja aku air lepas merentas ,. haa ,. jangan jeless :D ,. weheheh ,. ade something gigit tangan aku ni hah ,. penyengat ape tah ,. tah hilang hilang lagi .,liyan dapat nombor 41 macam last year and ayla nombor 36 ,. ayu nombor 12 ., aaina nombor 8 and ummi nombor 7 ,. wuhu ,. kawan saye hebat ! kenape aku kuat aiskrim sekarang ? adek aku ni menyesatkan aku lah ,. kang tak pasal pasal batok batok ,. we cerita korea bez bez tapi aku boleh gila tengok cerita korea ,. bukan sebab pakwe dalam tu kacak kacak ,. tapi dorang kuat menjerit ,. tekak aku yang sakit ,. arnab ayu dah giving birth ! congrates ayu ~ you kena jage cucu you elok elok keayyh ? haha ,. aku baru teringat tapak pehimpunan tadi banyak bekass bontot ,. maksod aku bekas pelohh ., dorang cakap macam bentok ` love ` tapi bagi aku macam bentuk game puca man ,. yang wane kuning tu ,. oke bye ,. ;)

No comments:

Post a Comment