Sunday, January 15, 2012

oh hye ,ohyeo 2 :D

pertamo kali den melihatnyo bedebo debo  hati  den ,.
fulamak jangan main main bhai ,. saje nak main suke suke sekejap ,.
almaklomlah muke budak tu sweet doe ,. haish dua hari berturot turot pakai shirt yang same colour dengan aku kenape ni ,. ehem malu makk  ,. tekezutt aku doe ~ tadi lepas studies aku makan roti bom dengan teh tarek ,. mamak la kan ,. tak main la western food ni ,. da muak dah dengan sume sume tu ( eleh bajet cakap je lah tade duit kan senang ) ,. sekejap je licin aku makan ,. haa ,. aku tak tau kenape sekarang aku makan dalam kuantiti yang banyak ,. alhamdulillah rezeki tuhan beri ,. aku harap orang di luar sane bernasib baik seperti aku pade hari ini ,. AMIN ~ lepas makan roti bom kau tau tak aku makan ape ? jangan tekejot tau ,. aku makan cendol dengan rojak ,. ammmbboooiiihh ,. aku ni makan untuk kenyang ke makan untuk bernafas ,. nak besar kot ,. ape yang besar ? tinggi lah kan ,. takde de orang makan banyak GIGI MAKIN MEMBESAR DERHH ,. ( perli diri sendiri ) ,. tak banyak ye ? bagi aku banyak sebab pagi pagi aku breakfast nasi pinggan dengan sup ayam dan tempe ,. tak banyak ke ? banyak la aku makan sampai dah tak boleh bernafas ni kau tahu ,. tadi kaum india merayakan hari pogal kan ? wahh ,. hari isnin kena wish dekat indian girl dalam kelas aku ni ! tadi aku nak cerita ape ye ? lupe lah ,. tapelah bye ,.

No comments:

Post a Comment