Saturday, January 14, 2012

oh hye ohyeo :D

hari jumaat haritu kelas aku pj , bez gile , masa main bola jaring tu ade kejadian yang paling memberi tekanan pade aku . bodoh gila kawan aku yang bername ayu tu , aku tengah pegang bola mase tu pastu die main tipu doe ,die tolak tolak bola tu gune jari die , pastu bola tu terpelanting dapat dekat die , haha siot je ,. pastu lagi tekanan ak bile kumpulan 2 menang ~ aku tak tau kenape aku sering dibuli ,. liyana lagi lah boleh lak pegang aku ,. kuat gili die pegang tangan aku smpai xbole gerak ,. hahha lepas ni aku nak balas dendam ,. aku geletek korang gile gile smpai tekencing dalam seluar tengah tengah padang tu ,.
lepas habez pj tu hanye tuhan je tau macam mane saket saketnye badan aku ,. mungkin dah lame x exercise nak bejalan pon susah ,. aku dengan ayu naik tangge perlahan sangat sangat ,. lepastu ade ke patot lepas rehat cikgu kh suroh turun bawah pegi bengkel tapi tak jadi pegi bengkel kiteorang kena naik balik ? hahah memang awesome ! kelas aku tinggkat 3 pastu turon kemudian naik balik ke makmal science tingkat 4 ~
esok sekolah ! hari hari yang dilalui sangat tidak menyenangkan kerane terperangkap dengan PMR ,. ENGLISH tahon ni format baru ,. sume buat muke kambing mase teache kasi tahu ,. hari jumaat aku join budak sekolah rendah main layang layang ,. nasib baik dorang tak sombong ,. so tadelah aku bosan sangat terperap dekat rumah ,. bodoh gile layang layang aku ,. senget macam tuan die jugakk ,. tegelak tegelak aku dekat budak budak sekola rendah tu ,. aku sekarang obses aiskrim TEMBIKAI SUSU 1 MALAYSIA yang dijual berhampiran rumah aku ,. sedap bhai ,. mungkin dah lame tak makan aiskrim 20sen ,. so bile da makan sekali nak lagi  ! dah pukol 8 lah !!! lepasni nak buat ape ye ? makan lah kot  hanya itu aku tahu :D
setiap aku balik jalan kaki mesti aku terbayang bayang tengah tarek beg roda ~ kan bez kalau naik sekolah menengah pakai beg roda itu perkare biase :D mestilah aku nak beli BEG BEN10 ! BEN10 smart oke ? aku suke ,. ile aku pike pike balik dari form 1 sampai form 3 nothing change ,. aku duduk blog yang same ,. cikgu yang same tapi ade la perubahan mase tingkatan 3 ni ,. kawan yang same ,. KEBAHAGIAAN yang same ,. ALHAMDULILLAH ,. kadang kadang tu aku rase nak bako je spongebob n patong kecik yang kau kasi manik :D tapi disebab kan aku ni waras lagi n tak gemar open burning aku biarkan dorang dalam bilik aku ,. mase birthday aku tu kan ,. bez sangat sangat bile ramai yang wish ,. aku tak sambut birthday aku lagi ,. aku kan ,. pelik ,. tiap kali birthday aku mesti aku malas nak sambut ,. aku tak tahu kenape :D ohyeo malam tadi aku makn sate ,. beli 10cucok ayam aku makan bile brappe tah ,. tapi memang bez ,. lame gile nak tunggu sate tu siap ,. terase aku pulak yang panas macam sate dudok dalm kedai tu lame lame ,. kedai tu berbahang lah ,. mase tengah que tu kan ade cikgu wan maimunah belakang aku ,. tekejot aku ,. tapi die tak pasan ,. malu la nak tego takot die tak ingat ,. cikgu lawa seperti selalu tapi die dress up simple mcm tu kan nampak muda la pulokk ,. aku rindu kelas guitar GILA GILA ,. sunyi doe tak blaja teknik baru ,. sabar sabar sabar tahon ni je kena bekorban EVERYTHING !!!!! hari tu mase lalu kelas lame aku ade pengetua dalam tu ,. nasib baik die tak panggil n tanye aku tingkatan berape ,. kalau tak mesti die piat telinge aku :D i love cikgu math , sejarah , bm , science , kh , seni , english , sivik , geo , pjk ,lagi ape eak ? aku sayang semua cikgu cikgu aku ,. dorang ajar best gila gila ,. terima kasih pengetua sebab kasi murid smk sri pagi perangsang KATA KATA YANG BERBUNYI NEVER DIE BEFORE YOU TRY !

No comments:

Post a Comment