Saturday, March 10, 2012

oh hye ohyeo 8 ;D


okeyh meh aku cerita ape yang membuatkan jembalang jembalang ini bertendang di rumah aku :) mule mule nak pegi rumah fatin nisa lepas balik skola dengan omak eah , tapi bile aku keluar sekolah fatin nisa dah lesappp. so budak budak ni ape lagi ajak lepak umah aku dah habes ujian lah katekan :) balik tu kami makan cendol ! tapi kan ayla xde lorh die nak g tusyen ptg tu . 
setibanya di rumah aku semua bekejo tengok arnab belakang rumah XD comel gile member aku mase coba mmberanikan diri pegang arnab. dah fom3 pon xreti pgang arnab kah ? hayyaaa bikin malu loo XD
kiteorang masak kue tiaw ~ ape xsedap ? sorry ye ,. ini chef aini dan chef jasmin masak ,. -,- chef aieda dan chef liyana hanye mahir potong bawang ,. mase jas blend cili tu kan ,. habes badan die penoh dengan cili boh ,. hayo mama ,. baju sekolah dah le wane putih pastu kau pegi cat sambal tu dekat baju XD manyak beseni woo ,.
chef aieda sangat tidak waste time kerana semasa kami sedang bergojet didapo chef aieda TIDO DI RUANG TAMU DENGAN NYENYAKNYE -..- barbie kau aieda . tapi you all kan tetamu :P so tapelah kan ,.
lepas makan tu aku ajak lepak dekat padang ,. wah bez gile doe ,. nyanyi ramai2 ,. makan aiskrim 1malaysia ,. 

                                                                                                                        BERSAMBUNG...

No comments:

Post a Comment