Saturday, March 31, 2012

oh hye ohyeo 9 ;D

hye dude ,. aku ingat nak sambong cerite oh hye ohyeo 8 tu tapi malas la pulak ,. tadi hari polis ,. mule mule tu bosan dah lame lame tu bez lah pulak ,. haha aku suke gile mase jalan ngan hanafi ulang alik tepi pantai tu ,. bukan suke sbap cinta cinta ni ,. bez beborak dengan die ,. tinggi nye die sekarang ,. JELES ,. tadi kan aku lepak belakang ,. pastu ade banggla datang mesen rumput ,. batu tekena aku ,. naseb baik tak besa batu tu ,. aku terkejut ! hahah pelik pastu berlari masok dalam ,. macam pelik pon ade ,. mase pegi kenduri tadi sempoi gile la ,. pakai tshirt ngan selipa ,. sebelum tu kan aku pegi pantai pd , hari polis tu dekat tepi pantai ,. ade budak pempuan tu sengal ,. die tampa ade budak laki tu ,. kuat ,. KETEPEK bunyinye ,. pastu die nak marah adek aku ,. naseb baik aku nampak aku marah die ,. keh keh aku tunjuk gigi yang godang ni teros die bla dari situ ,. tah ape masalah die nak tunjuk garang secare tibe tibe dan tidak kena ,. maybe sebab mase tu tak ade orang kat taman tu ., tu yang die kena sawan babun kejap ,. ee boleh gile aku bile pike tadi betape kureng asamnye budak tu tampa anak orang ,. kalau die tampa adek aku ,. aku keja die pastu akuu HEMPAP die !
hari jumaat 30 march ,. aku ade masalah ,. aku tak reti mengeja tibe tibe ,. sume pekataan yang cikgu cakap aku eja terbalik ,. seraam ~ contohnye - bercorak aku eja beracok ,. banyak lagi lah perkataan yang aku nak tertulis terbalik ,. nak upload gamba lah !

No comments:

Post a Comment