Tuesday, April 3, 2012

oh hye ohyeo 10 ;D

harini 3 march,. perjumpaan ibu bapa,. aku rase mase jumpe cikgu tadi aku orang yang paling sekejap,. HAHA kelaka mase kena angkat sumpah nak dapat straight a ,. bapak aku suruh aku angkat tangan macam bace ikrar,.kenape aku dengar lagu opick pulak ni ? tadi selamba saja aku bawak phone pegi sekolah ,. dengan camera sekali ,. ammbbooihhh tamak ,. tapi tak banyak tangkap gamba ,. semlam bez sangat ,. aku keluar dengan jasmin,liyana,ayla ,. aku buat something yang amat aku rindu ;'( thanks semalam ,. terubat sikit rindu aku dekat kawan lame dulu ,. haish lagu opick ni ape pasal pulak sedih ni ,. aduhh ,. aku tak suke tengok cite korea sedeh doe ,. nak melalak aku kalau tengok part sedeh sedeh tu hah ,. aku nak upload gamba lah ,. tapi USB hilang le pulak ,. tapelah ,. oke chaw ,. kejap kejap ,. name saye AINI ,. haha aku dah rela orang paggil aku aini ,. sebab ramai name ain ,. heheh ,.

No comments:

Post a Comment