Saturday, April 7, 2012

oh hye ohye 11 :D

6APRIL2012
BBQ dekat rumah aku,. best giler,.benda paling bangang bile aku ajak dorang makan nasi,.terase macam mak orang jerit2 name dorang ajak makan nasi,.HAHA almaklomlah i kan kakak sulong dalam kalangan member i ,.aku suke gile bile smue bagi kerjesame,.korang memang good girls and good boys,.nanti buat BBQ lagi ! kite panggang arnab aku tau,.amir amir , nasib baik kau tak bakar rumah aku doe,.bapak aku golak je tengok bakar rumah aku hitam,.pandai betol kau amir XD,. malam tu jgaklah aku dah bakar something dengan acap,.bagi aku segala yang berlalu bukan untuk diungkit tapi untuuk dikenang tak kira pahit or manis,.aku kecewa dengan diri aku sendiri sebab salah dalam banyak hal,.terutamanya kisah dongeng aku dengan seseorang yang tua lebih setahun dengan aku,.aku harap sangat dia sedar ape yang die buat sekarang,. sangat lah mengecewakan aku,.aku nak sangat jumpe die,.tapi tak guna,.die lagi tua dari aku untuk fikir dulu kesan drpd ape yang tengah die buat sekarang,.ape yang terjadi antare aku dengan die takpernah aku bercerite ape yang berlaku dekat orang lain,.tapi orang yang ramai tanye aku ape yang terjadi sebab die ade bercerite dekat facebook,.aku dah penat dengan semua ni,.

7APRIL2012
Harini tusyen,.seronok~ sbab dah lame tak datang ;)
lepastu tadi buat muke tak malu pinjam kredit orag kol bapak aku :P
thanks bro XD

No comments:

Post a Comment