Sunday, April 8, 2012

oh hye ohyeo 12 ;D

8APRIL2011
sepatotnye harini aku beli basikal, tapi bapak aku cakap next year kn nak pkai motor, betol gak tu, so cancel niat nak beli basikal burukk XD
harini tusyen macam biase,.cikgu geo tu kan bez ,. die suke tanye pasal form 2 n form 1 ,.lepastu aku jugak yang kena attack,. jawapan aku memey angkat bahu ajelah,.sampai die dah hafal jawapan aku ,. tadi aku dah tengok duit korea ,. 1000 won,.ade gamba orang tua,.siap pakai eyeliner,.jangan main2,.
kakak aku balik rumah harini yang huda tu,.sebok,.sempit bilik aku,HEHE jahatnye aku XD
harini ade anugerah bintang popular,.best lah jugak,.tapi aku tak tengok sampai habes,.malas,.pagi tadi macam biase kemas rumah,.aku mandikan arnab,.haha,.TAPI COMOT BALIK XP pelik,.dulu mase jiran aku kasi pandai pulak dorang jage diri,.bile aku jage saje comotkan mulot dorang dengan carrot,.bajet manje je,.esok ade tfe ke? aku pon tak tau,.chaw,.

No comments:

Post a Comment