Friday, May 25, 2012

assalamualaikum,
aku rindu blog ! hari ni last midyear exam ,. macam biase aku jenis yang tak target result ,. kalau ade rezeki dapat ,. takde diam tapi still bersyukur ,. haha bajet baik ,. aku rase benda paling bez mase exam bile berborak tapi kena bisik2 ,. sorry lah ,. sekarang dah tak main tiru tiru dalam exam ,. kalau tak tau bantai je ,. kadang kadang tu kalau cikgu bm kiteorang main fon mase jage exam mesti aku ngan liyana n ayla buat andaian cikgu tengah tweet kat twitter ,. kononnye bosan  la jage exam pastu bile cikgu tegelak bagi kiteorang follower die buat laawak ,. nanti kiteorang puas tahan gelak kat belakang ,. aku careless mase exam ,. bace soalan tak habes ,. pastu tande ,. aku tak suke exam ,. sebab sunyi ,. so otak aku kadang kadang tak aktif ,. haha aku pon tak faham otak aku ni versi ape ,. kadang2 nak tenang yang amat ,. kadang kadang aku nak keadaan yang huru hare ,. tadi seronok gile aku sidai baju liyana dengan jas kat belakang rumah ,. taik betol ,. baju pegi tingggal kan takkan lah aku nak pulangkan busuk2 ,. so aku basoh ,. gune mesin oke ;) aku dah tak rajen macam dulu nak basoh gune tangan ., oke bye

No comments:

Post a Comment