Saturday, April 21, 2012

oh hye ohyeo 16 ;D


oh ye, dah habis ujian 2,.alhamdulillah,.result abc mari,.ape ni gigi,.bm ko dpt c ? waduhh g mana mauk amek pmr,.math aku b,.hehe~ aku rase result aku menurun sebab aku jawab main2,.tadi paper bm dgn agame n sivik,.pergh wa cakap same lu hidung aku ajak bergurau,.bersin tak benti2,.naseb baek tak kua hingus,.tak pasal2 kertas jawapan aku buat kertas lap hingos,.rimas gile,.dah macam penagih pon ade asyik2 sedut hingus,.aku rase sebab mkanan n habok kot,.dah le alergik pastu hidu habok lagi,.menari2 le bulu hidung nak tapes habok tu hah,.tadi kepoh gile kat sekola,.oh ye,.aku ni suke cicak,.dulu suke sangat2,.skang dah takot sikit2,.tapi aku tetap geram kalau nampak cicak gemok2 tu,.ikot kan hati nak tangkap je gune tangan, tapi nanti geli pulak nak makan,.rase jari jemari ni tak bersih je,.mule2 jimmy nampak cicak tokek tu ,aku campak kasot berkali2 cicak tu jatoh,.dah jatoh tu cicak tu catwalk naik atas beranda,.punye lah setan aku tampa cicak tu jatoh dekat bawah,.naseb baik tak kuat, kalau cicak tu melayang dengan kawan aku c ailiz tu , mati aku kena belasah dengan die,.cicak tu jatoh dekat tanah,.budak kaa lepak kat area situ,.haahha,.best gile bile keadaan huru hare macam tadi,.aku ayu dengan ayieda dah tekucil2 gelak dari atas sebab tengok dak kaa berlari dari situ,.comel je dorang,.shuke shuke shuke,.setahu aku tu bukan cicak tokek tapi cicak ladang ,.tokek ade bintik merah,cicak tu takde,.we terok doe aku.,aku nak nyanyi dalam kelas tok alia tadi tapi takjadi sebab aku punye otak dah blank bile dapat result bm,.heheh,.pastu dengan bersin2 lagi, memang tak tenang hidop aku tadi,.mase exam tadi tak bole bla,.sume bajet dah siap,.jangan haraplah aku nak dok diam kan,.aku buat la hidong kembang,.tegelak2 tharshaini,.die tak reti buat, pastu bile die try, memang huduh ngoman eah,.haha,.pelik gile,.jasmin lagi sengal hidong kembang kempis pastu bibir pon begerak,.pelik je,.asal bibir nak turot serta eak,.aku tak buat hidong kembang pon dah cukop menyakitkan hati muke aku ni ;)haha kalai zati aziz gabenor malaysia tu twu yang aku jawab soalan sivik aku cakap die pendaki gunung , mesti die selam selam aku dalam air,.hahha,.haish ,.tapi kan,.tadi sivik punye soalan ulang ujian 1,.cume ade subjektif je,.
mase balik tu makan mcd,.wahawaha,.sedap,.pastu kiteorang naik tangki satria bersame,.tapi gamba dekat ayieda,.argh,.esok tusyen,.ouh no ~ kena tido cepat !!!

No comments:

Post a Comment