Saturday, April 14, 2012

oh hye ohyeo 15 ;D

amboih hari ni buat pertame kali dlm sjrh hidop aku slame 15minit aku mencarot tanpa  henti.alkisasshhh ~
hari ni ade seminar geo kat sekola n habes pkol 11am,.aku bercadang nak hias kelas ,. cat yang aku beli dah bape bulan teperap,.kelalas pon dah makin buruk,.kelas tu besa, so kalau tak hias nampak kosong gile lepastu yang c pengetua pulak pulak suroh hias kelas bagai,.kang kelas kosong die mengamok,.yang aku bengang gile barbie skang ni dah lah aku ade tuisyen pkol 1.30.lpas habes seminar kol cikgu die kate die otw,.setengah jam tunggu tibe tibe pak guard kate pkol 12 semua kena keluar,. dalam hati memang dah berlagu irama mencarot aku tu hah,.taik die kiteorang tunggu cikgu bukan main lame tibe2 die kate pkol 12 aku n kwn2 aku kena berambos,.pergh memang mintak aku geletek sampai mati acik ni,.tape sabar,.tapi dalam hati segale jenis binatang dah sebot dah,.jeng jeng jeng cikgu sampai n husband die,.cikguu stop car die kat pondok pengawal,.eah pakcik ni tak payah nak bebel sangat kat cikgu tu lah kan,.benda sekarang cikgu dah ade cakap kat pimpunan pon kalau nak buat sebarang aktiviti kena buat surat,.sotong! tak pasal2 cancel pastu balik,.kena buat surat janji lah yang memang ade aktiviti nak buat kat sekolah,.hari tu aku tanye cikgu rihana die kate datang je tapi yang penting guru ade,.skang ni secare tibe tibe dan tidak kena die kate dengan nada agak tegang tapi xbrape nak kurang hajar "tade tade balik balik, sebab pengetua dah cakap dah pape hal ,.,,,,,,,,bla bla"
aku balik jalan kaki mengambil mase 15minit,.sepanjang jalan tulah aku berzanji,.bengang lah , die pike aku ni hape , kawan2 aku yang bekoba2 nak hias kelas tibe2 dah boleh tu hape , dah lah guru kelas kiteorang tu slalu bz, aku pon same dengan tusye lagi , kalau lah aku ni tak reti saba nak aje aku koyak2 kan contoh surat yang acik jaga tu tunjuk permohonan nak buat aktiviti dekat sekolah,.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sakit nye gigi aku tengok muke pakcik tu,.
kesimpulannya,takyah hias kelas, tapi cat dah beli,-,- argh ! stress ! bapak aku bebel kat aku , die kate takyah nak hias kelas tu, ko marah macam mane kat pengetua tu pon tak boleh buat hape , die ketua , ikut suke hati die lah , lagi lah aku rase macam nak beguling2,. sampai tu aku makan , basoh pinggan , mandi badak , g tusyen.
tetut ~ cikgu tusyen tu aja math bapak laju weyh , nasib baik aku dah belajar kat sekolah , aku bengang gile, aku pandang je die , pastu die macam tekejut sebab aku pandang die lame n xsenyum, hahah takot le tuu~
lepastu bile die tengah terangkan mesti die pandang aku maybe sebab die perasan aku pandang je die non stop,.wah wah wah,.sorry sir saye cube untuk fokus , formula sir kasi tu senang , tapi bagi orang lembab macam saye ni , heheh susa nak faham maa ~
tu jelah yang aku teringin nak cite yang lain2 tu bia je lah ,.
ouh ! kelakar ! gamba aku hang out dengan member aku kan , gamba tu semua bertuka menjadi kambing biri biri , tension je tengok gmba biri biri tu penoh dalam fon aku,.tapi tadi dah oke sikit,.biri biri tu dah hilang tapi bertukar jd gamba sorang member aku ni.so skang penoh dalam fon aku\ gmba c buntal tu, haahaaa tunggu je lah gamba tu oke,.

No comments:

Post a Comment