Friday, August 24, 2012

oh hye ohyeo 20 ;D

 ini laki aku yang belakang tu anak anak aku ;D
 gaya bebas anak anak ku ,. ala tomey tomey

 siot je sape yang tangkap gamba ni ,. kasilah aku dengan ika pozing betol betol,. muke kiteorang dah macam tahan kentot kau tahu :P
ini lah padahnye tangkap gamba dengan orang yang putih daripade kite ,. kantoi kite ni tak berape nak cerah ,.
tengok belakang ,. ade gigi hanis ,. sebokk je gigi tu ;P 
 hahha ,. tibe tibe tinggi lah saye ,. we klau aku bukak kasot aku tu ,. aku paling short tau ,. malu den ,. 
 haniss nak pegi mekah ye ? ayat sheqal ,.
 sheqal kau sangatlah tak matang ,. lpas pmr nnt kite jumpe lagi aku gigit tangan kau ye ,. 
dari sekolah rendah pangai tak bubah kau ni meriam oi ,.
 first aku pandang muke wan ,. die pegi tutop nye muke am ,. 
seronok kau pozing ye wann,.
 inilah die roman meriam kelapa ,. name meriam tu gegar,.hebat meriam tu ,.
meriam sedare aku tu ,. serious tak tipu ,. gegar jadi juare mase ptandingan meriam antare kampong tau ~

lepas dah beraye sakan tu aku jalan blakang kg aku tu ,. dindu ,. 
so merayau le ,. tengok rambot aku comel kan ?
buat sendiri dgn bunge wane kuning tu ,.
kakak aku tu sebok je ,. fokus pade rambot,.
banggla blakang tu sdare aku,.die jela yang tahan kalau ake nak debik debik ni ,.
kalau nak debik kawan kawan aku memang mlalak dorang,.
kononnye nak lompat,.tapi macam nak tejatoh,.
tinggi juge banggla debab ni lompat eak ,.



masa aku sampai kampung, orang petama sekali yang aku jumpe selain sedara aku ialah fadillah jemangin,.memang ada rezeki nak jumpe dia,.tapi masa dia datang tu kan muke aku sangat hancuss,.ye la aku baru sampai kampung tak sempat nak mandi dia dah sampai ,. redha je lah ,. tapi kan malu gile ,. haha first time aku tersipu sipu malu tau ,. maybe sebab dah lame tak jumpe,.23 august tu pulak aku jumpe budak sdal ,. tak ramai dapat jumpe,.masa pegi ruma anis best sangat sangat ,. sebab ade coklet pastu anis punye famous amous sedap sangat ,. pandai kawan aku ni buat ,. aku tak tau aku makan ape pegi ruma die hari tu tapi tersangatlah sedap makanan tu ., bez~ bez~ bez~ paling bez pakse sheqal makan laksa,.muke die dah merah nak tahan muntah ,.pastu am jadi tongsampah sheqal, die yang tolong habeskan laksa sheqal ,. harini kan 24 august kan ade budak budak raya rumah aku ,. semua darjah 3 tapi ade sorang darjah 5 ,. dorang puji aku ,. dorang cakap aku buat air sedap ~ pastu aku paksa dorang habeskan air tu baru dapat balek,. 
licin air tu , sampai kembong perot dorang ;D
,. aku harap budak budak tu kawan sampai ke beso ;D saket hati je raya dengan am , safwan , aina , etot , ajisb chubby , ajis kecik , idal , sheqal , faiq ,. melawak je ,. raye ruma nazrin paling pelik ,. muke die still ketat macam dulu ,. naseb baik parents die ramah ,. adek die comel ,.ending story ni aku jumpe budak yang 4tahon  aku tak pernah bercakap pastu die bercakap sekarang ,. tadelah dulu bukan main sombong lagi , nampak aku lari , tibe tibe dah jumpe makin tinggi dan tak berape nak ade rambot dan die cakap dengan aku,.
aku rasa masa dia cakap dengan aku tu kan kesian die,.
sebab aku dengan sedare aku tak benti benti gelak kan die ,.kejam kejam kejam ~ we , dah nak pmr ,. ;'( aku takot ;'(



No comments:

Post a Comment