Tuesday, August 28, 2012

oh hye ohyeo 21 ;D

its 11.51pm.28 august 2012.
assalamualaikum ;) tadi kan first time aku ajar dik aku buat homework dia.selama ni aku ajar sekejap je pastu gaduh dengan dia, tapi kali ni aku ajar sampai siap.oh ya mestilah menjerit jeritkan.aku kan kakak kenalah tegas.ngehehe.tekanan gilaaaa.oh ya alhamdulillah trial pmr aku meningkat ;) go me ! aku happy gila bile bi aku low b.semua orang ada target dalam hidup, dah itu target aku so bile termakbol aku macam nak belasah belasah teacher bi aku sebab happy punya pasal.tapi cikgu cakap jangan puas hati sangat dengan result trial sebab kalau ikutkan skema jawapan jangan harap nak dapat markah tinggi so cikgu cakap jangan nak perasan sangat.ayat cikgu makan dalam.seram gegirl dengar.pagi tadi kan dekat sekolah aku rasa macam tak betul sikit.bangon pagi tadi tade perasaan dengan muka bengkak sebab aku kan elergik so pagi pagi ade effect.so aku dah biase bawak muke pelik pelik pergi sekolah.kesah ape bengkak bengkak pon.janji bukan gigi aku yang membengkak.lepastu ada lah pulak kuiz kemerdekaan.aku sampai kat perhimpunan je dengar cikgu tanya bunga kebangsaan negara kita ape.allah nak menangis aku dengar soalan tu.aku tak suke cas nfon -,- bagi aku nfon aku tu tengah lapar so bila kite cas kita kasi dia makan.betul apa.bila bateri low nfon tu keluarkan warning.maksud nfon tu dia tengah kebulur.biarlah dia temati.lepastu aku tak tahu kenapa aku bersemangat jawab soalan pagi tadi tu.mungkin sebab pagi tu aku tengok malaysia hari ini lepastu elly ada cerita tema kemerdekaan tahun ni janji ditepati.so bila cikgu tanya soalan tu immediately i bangun lepastu lari dan jawab tanpa memperkenalkan diri.haha alamak malu malu.kawan kwan aku cakap kan muka aku balik sabak memang macam betol betol balik kampung.dengan tracksuit,selipar besar, baju lusuh.meh aku cerita kenapa aku memilih pakaian buruk ketika berada di sana.kita fokus pada selipar.macam ni kesahnya, selipar aku hilang aku nak cepat masa tu nak tangkap gamba dengan teddy teddy aku yang comel comel tu so aku berkaki ayam pergi bawah rumah, dah tu aje selipar yang aku jumpa aku pakai je lah.oke ape ada selipar walaupun besar daripada aku tangkap gamba berkaki ayam lagi pengotoosshh.aku masukkan ajalah gambar tu dalam facebook.first sebab tak kesah second sebab aku ingat tadelah orang pandang kaki aku dalam gambar tu.kawan kwan i cakap taknak pandang macam mane sudah terang lagi bersuluh mesti la nampakk.bila aku fikir fikir balik kan, sebenarnya malu juga pakai selipar besar tu.susah nak lari tak pasal pasal aku kalah lumba lari dengan banggla tu hah.aku tak boleh beli selipar warna hitam nanti hilang.dah 3 kali hilang.oh my god ( tiru nada duck face c sore eyes ) . sejuk la pulak , urinary bladder dah full ni.kita rehat sebentar yaa~hah?! kenapa bila aku diam tekak aku kering tapi bila aku bising airliur aku macam water fall ? sedangkan diam lebih elok daripada bising ?
oke lah bye.

No comments:

Post a Comment