Friday, October 19, 2012

pmr dah habis ,. haha last paper kh ,. da 10minit nak keluar dewan tak benti2 senyum aku dibueknye ,. hihi mase exam sejarah aku dapat good news yg buatkan aku bsemangat nak jawab exam ,. hahahahahhaahhahahahha bezzznye ~ bagi aku tahun ni penuh dengan tekanan perasaan,.hahahahaha tapi still boleh gelak ,. hari khamis aritu bez sangat ~ karok pastu nyani lagu titanium,.plg tak boleh bla lagu oppa gangnam style pon ade ,. tekinje kinje teman dalam tu ,. dont worry semua perempuan ,. theres no more guy in my world,. last year taught me everything babehhhh,.aku nak cool blog sekarang ni ! semalam bezzz ,. balik dari skola tu aku bina dunia sendiri ,. azlin taikkk ,. dah dua hari die tinggal kan aku balik seorang diri ,. ;( aku jalan berlenggang , tak bawak beg g skola so mse g giant 2 mcm ponteng skola la pulakk . lepas da oder cool blog tu aku dduk kat food court bce kisah ........ will be continue ,. nak nyanyi ;P

No comments:

Post a Comment