Wednesday, November 7, 2012

oh hye ohyeo 23 maybe


Today is 1 november 2012 , Thursday,.
Wuhu i got netbook 1 malaysia!cute sangat,.tapi aku takut lah benda alah ni ranap,.aku ni tak brape nak lembut sangat,.ada ke patut cikgu ke kerani ke tah kan dia koling koling mak aku cakap aku dah lama tak pegi sekolah ? hello hello hello , mulut itu kalau ditampa tampa mesti berdarah ,. Baru 3 hari brother ,. Lagi pon aku kan dah habis pmr ,. We raye haji bez gile ! sebelum raye haji tu kan aku beli baju kurung baruuuu ! mula mula tu datang kedai da habis tau , lepastu lepas dekat foodcourt tesco smban jaya with my beloved father n little brother,.aku makan pasta tapi atas die ade chicken chop,.perghhh sedap kot ! pastu aku suruh bapak aku rase , mule2 die kate die lapo,.tapi rancak je makan makanan aku tu,. So aku suruh jela habiskan :P lepas dah habis makan lalu kedai tu balik,.tuhan sayang aku ! baju kurung yang aku nak tu sampai ~ wihi ,. Bjoget joget dekat situ ,. Ade ke patot aunty tu kate aku darjah 2 ? tak ke rediculousness tu ? takpelah maybe gig kau besau kot ,. Tak sesuai umur dengan gigi aku :P (pelik) mase kat kampong tu kan, nak buat cerita ade lah pulak musang mati ,. Semerbak bau satu rumah,.kampong tu takde sape2 tinggal,.musang tu mati sakit jantung kot,.sejak balik dari kampung tu kan -..- aku tibe tibe rajin tido,.hahahha lagi lagi sekarang musim hujan ,. Tu yang tak bdaye nak bangon g skolah tu ,.

No comments:

Post a Comment