Wednesday, November 7, 2012

oh hye hyeo 25 ;D




Today is 5 november 2012,. 1.40am,.
Yesterday was my eldest sister’s birthday ;) wish aje ,. Maybe celebrate mase birthday acap kot ,. This week tak berhenti kaki aku kebas -.- kalau baru bangon tido tibe tibe kebas , memang macam2 perkataan keluar, tapi mencarot dalam hati lah,.kang bapak aku kate aku gilo lak bangon2 maki2,. Sakit hati kot nak jalan tak boleh ,. Dah lah urinary bladder aku dah full ,. Siot je ,. Tapi kalau aku ade mood ,. Aku gelak le sorang sorang dengan kaki kebas ni hah ,.bez la dapat netbook ni ,. Comel je ,. But i think lah kan , my father  yang most excited,. Malam sabtu tak silap , die tido pkol bape tah ,. Dengar lagu dekat utube,. Perh nyanyi sorang diri tak hengat dunia ,.aku dalam bilik beborak dengan sheqal ,. Cop3 calling calling oke , bukan die ade dalam bilik aku ,. Sometimes im wondering or maybe everyday ,.until when eak memories mase lampau tak jemu diungkit balik ?
Today is 6 november 2012,. 1.11 pm
Harini aku takgi sekolah ,. Tak berape nak sehat,.aku rase sejuk gile sampai dalam rumah pon kena pakai stokin & macam biase kipas tidak dibuka ,. Semalam aku tido setengah jam aje lepastu bangon pegi sekolah ,. Memang kerja gila ,. Cakap melalot kat sekolah lepastu kawan2 aku buli aku tak terdaye nak balas,. Hahah lembik aje ,. Balik tu setengah jalan je bapak azlin jemput die ,. Ee kesian aku kena blek sorang ,. Jalan lajulaju balik rumah bareng ,. Tido ~ lepastu aku tak hengat aku buat ape tapi malam tuaku tido pkol 10 ,. Waha ,. Macam puteri ,. Ikot suke hati aku je nak tido je kan ,. Pejam celik pejam celik dah bulan 11 ,. Asal tepike pasal result je lagi stress kepale aku dibuatnye ,. Berdoa je lah yang mampu ,. Tak sangke dah nak cuti ,. ;) beznye kalau ade duit sendiri ,. Anytime bole go anywhere we want to !!!!!!! then ofcourse i need car ,. Hey ,. Pagi tadi aku tengok cerita ape tah tapi bez gile ,. Aku obses nak main bowling lah sekarang ni ,. Walaupon tak berape nak terror and tangan cepat letih ,. Tapi bez lah ! aku rase lepas ni aku nak spend time tengok movie kat cinema cerita cartoon and action ajelah ,. Love with family ,. Haahaaaa pelik kan love tengok dengan family ,. Lagenda budak setan 2 bulan ni ! ayah ! jom tengok !!!!! melompat tekinja kinja bhai bile tau bulan ni keluar ,. Dah lame aku tungu tau ,.pagi tadi feeling habeslah tengok cerita heartbeat ,.habes cococrunch adek aku ,. Sepatotnye tengok movie makan popcorn ,. Aku makan cococrunch pulak ,. Waha im totally jelly dengan budak alamanda nak buat jamuan dekat rumah aieda ,. Aku pon jugakk jamuan kelas tahon ni bez ! aieda pindah rumah rahon depan ,. Pelik -,- tak sdeh pon sebab next year ramai move sekolah,. Tibe tibe lepasni all of us busy dengan life baru and forget bout turun melake and visit aieda ,. Wah sangat sadiss ,. Struggle gila gila doe next year , kalau tertinggal hancuss remukk hidop aku ,. ;Dimgonnamissmyclassmates ! dorang the best ! aku sentiase doakan korang doe ,. Korang terlalu baik untuk dilupekan ,. Sesiape yang dapat jadi korang di lain hari beruntung gile ;) aku tak boleh bayang kan betape sedihnye next year ,. New situation for me lah kan ,. So hmm perhaps aku jadi silencer next year ,. Yelah nak huru hare macam celake member semua dah pindah ,. 

No comments:

Post a Comment