Tuesday, September 24, 2013

Hey you!

hahah dah lama tak update blog.rindu gila.macam macam dah jadi dekat hidup aku sekarang.rasa janggal jika dibiarkan ianya berlalu begiru sahaja.hm, final exam dah dekat.SO SAD.tapi bagus juga boleh goyang kaki.hahah goyang lah sangat.next year SPM :P now aku dekat sekolah tengah buat autocad.cikgu suruh betulkan ape2 yang patut tapi aku tak tahu ape yang perlu diperbetulkan.HAHAHA.yeayyyyyy nak beli katil baru harini.tak sabar sangat :) balik sekolah makan dominos dengan acap.yeaayyyyyooo itu pun kalau ayah tinggal kan duit.alamak hidayah datang!! mesti nanti dia baca blog aku.hahah.habeslah hidup.jeng2.hm , kan best kalau dapat post gamba.harini dekat sekolah ade hari penutupan kemerdekaan.sangat seronok.meriah gila.semalam masa jog rasa macam bertenanga sangat.TETAPI ALAMAK CIKGU DATANG.K BYE.AMIR SEBOK, DATANG DEKAT AKU PASTU BACA BLOG AKU KUAT2. :pppppp

No comments:

Post a Comment