Saturday, January 19, 2013

ohyeo 2013 ! chapter 3


Today is 18 january 2013 , Friday , 7.00 pm ,.
Harini last day aku dekat sekolah.alhamdulillah semua cikgu dah jumpa.tadi kan aku bagi surat dekat budak kelas aku and budak kelas last year ,. Bagi aku surat tu tak sedeh pon tapi dorang kate sedeh ,. Alamak takut pulak aku bila syamim dengan alin nak menangis lepas baca surat tu ,.pagi tadi aku pj ,. Nasib baik gabung kelas dengan budak perd ,. So adelah kawan,.aku main bola beracun and galah panjang dengan aqillah , puteri , alia , ain nabila , shasha ,aun , tiqah , ushaini , norma , dinie  , aku dengan kawan dinie lagi sorang tu aku tak tahu nama dia ,. Masa main bola beracun tu aku orang second last yang mati ,. Yeay ain terror ,. Nasib baik dorang spoting nak main galah panjang depan dewan ,. Errr mulut aku bising sangat ,. Nasib baik menang ,. Nama group kitoang cat ,. Nama group lagi satu peng ,. Masa tiqah buat ulat bulu panjat lidi tu die tuka lagu lain tau ,. Macam cina macam kantonis ,. Aku pun tak tahu tu bahasa apa :P comel lagu tu ,. Masa main galah panjang tu aku rasa serba salah dengan norma ,. Mulut aku kan bising ,. Aku rasa dia kecik hati bila aku jerit jerit ,. Hati perempuan kan lembut ,. Tapi aku ni terkasarlah pulak ,. Tapi dah cakap dah dengan dia tadi ,. Dia kate dia oke ,. Kesian die ,. Menyampah aku dengan aku tau -..- tadi kitorang hias kelas ,. Best ! pastu dak laki berkerumun nak baca surat yang aku tulis tu ,. Then tak buat kerja ,. Guru kelas kitorang ambek lah ,. Die baca tapi aku tak tahu dia faham ke tak :P cikgu jusilawati guru kelas kitorang tau ,. Dia comel sangat ! hari tu dia Tanya kitorang masa tengah bincang rumusan tiba tiba borak pasal Samsung ,. Lama lah jugak ,. Dia bercadang nak beli fon baru ,. Hahhahahhahahha ,. Masa bincang rumusan semua kasi idea tah pape tapi bila cikgu Tanya pasal fon semua laju ,. Itu lagi elok lah , yang ni kurang camera lah , bateri tahan lagi …. Bla blab la ,. Tadi masa peluk peluk budak perempuan budak laki pon nak jugak ! hahahah mentang mentang aku pendek diorang acah2 nak lambung aku mcam peluk budak kecik ,. Sumpah kelakar,. Muka serious lak tu ,. Tadi masa balik aku dah Nampak ridhuan dengan syafri depan pintu masuk dewan ,. Comel je muka dorang ,. Pastu budak kelas last year peluk aku ramai ramai ,. E aku dahlah pj , pastu banyak peluh ,. Malu lah nak peluk,.tapi dorang peluk gak ,. Sorilah kalau aku kurang membalas pelukan korang ,. Alin dengan raff kasi coklet ,. Alin kasi blackforest yang godang ,. Raff kasi boost ,. Syafri belanja coolblog ,.   

No comments:

Post a Comment