Monday, January 14, 2013

ohyeo 2013 ! chapter 2.

Today is 14 january 2013 and sultan n9 birthday !
Minggu ni aku last kat sekolah menengah kebangsaan seri pagi ,. Sedeh ! hari tu bajet je tak nak pindah ,. Lastly aku orang pertama yang pindah eakk? Sekolah tu pun aieda yang apply kan ,. Aku tak tahu kenapa aku nak sangat pergi sekolah tu ,. Lepastu banyak lah jugak petandan yang aku memang akan pindah,.malas nak cerita kat sini ,. Aku ambik kejuruteraan mekanikal ,. Insyallah aku belajar rajin rajin ,.  semalam aku kasi twu azlin yang minggu ni aku last so aku nak dia balik jalan kaki dengan aku ,. Sebelum ni kitoang balik berjemput ,. Lepas tu die reply “yelah” ,. Pelik jugak aku die tak sedeh ,. HAHAHAHA,.lepastu aku Tanya die kau x sdeh ke aku nak pindah ni,. Die tanye aku pindah mane semua lepas tu baru sedeh ,. We aku memang tak rancang nak move,.masa aieda tweet die dapat teknik , aku text die ,.pastu die check kan name aku ,. Dapat ,. Dah bincang bincang dengan family,. Diorang suruh aku accept ,.  harini syed dah pergi MTD ,. Aku read blog syafri ,. Kesian die ,. Serius aku ingat both of them dapat ,. Nak buat macam mane ,. Rezeki lain lain,.esok sekolah ,. Aku tak tahu ayu dah tahu ke belum ,. Jangan pukul aku we ! aku tak sabar nak bagi twu cikgu arshad , cikgu juli , cikgu zanariah , cikgu wan ,. Senang cerita semua cikgu lah ! ,. Kucing aku ni berlagak relax je kena air hujan ,. Mentang mentang dah selalu dimandikan ,. Aku selalu gigit die ! biarlah ,. Dah aku suka ,. Nak buat macam mana ,. Actually aku rindu kelas guitar ,.aku nak sangat belajar guitar ,. Ni yang sebak ni ! we hari sabtu hari tu aku pergi swimming pool paroi ,. Air die bersih sangat ! biru ,. Jernih ,. Selesa ,. Dan sebagainya ,. Hahahah ,. Kecoh ,. Lama lah jugak I berenang katak ,. Tapi badan sakit sakit ,. Dah lama tak exercise ,. Dah 8 hari sekolah sekali je I jalan kaki ,. So stamina masa nak swim tak hebat,. Lepas ni aku kena jaga badan kan ? yelah aku kan jarang exercise ,. Karang bulat macam mane ? aku harap suatu hari nanti bila kita berkumpul , jangan lah segan ,. Tolonglah ,. Tibe tibe aku yang segan habis kan ? eah siape tahu ,. Kot kot I jadi lembut ke hape ke ,. Lepas swimg kan , aku keluar pegi secret n mcd ,. Dengan alia , wani , hajar ,. OMG secret lagi worth drpg kings yg tak sedap tu ,. Nak menangis aku tau ,. Dah lah kek tahun ni tak sedai :’( nasib baik dapat cup cake sedap sedap daripada my ALIENS hari tu tau ! aku tahu masuk sekolah teknik ni agak mencabar,. Balik lambat ,. Its time to grow up even though tak tinggi tinggi lagi ,. ;P nanti aku update blog lagi eak ,. Minggu ni angah left lappy dirumah ,. Jadi boleh le saya berjinak jinak dengan lappy ni hah !

No comments:

Post a Comment